måndag 27 juli 2009

Brinnande Plånbok ^^

Sådär! då har man spenderat pengar igen, alltid lika roligt ^^
Dagen började med att jag for iväg till XL-Bygg och kollade ifall vårat golv hade kommit, vilket det hade! Beställde nytt laminat golv till hallen och vardagsrummet här för någon vecka sedan och har väntat ivrigt på att det ska komma. Det är av märket Tarkett, färgen/sorten heter Eden Old World tror jag. Det är iaf en sorts valnöt. Blir nog kanon!
Så när Tommy slutade jobbet så åkte vi bort och hämtade hem golvet, så nu ligger det här och bara väntar på att läggas :) bilder kommer sen!

Efter detta så bar det iväg mot Örebro, lilla Thea fick dock inte följa med denna gång. Mamma och pappa var barnvakt åt henne, men det blev ändå bara en snabb visit till Örebro då jag visste precis vad jag ville ha och vi fann det på första affären vi var till (OnOff). En Mini-PC blev det ju då såklart. Modell - Asus eee pc 1000HE i rosa! kanon fin, jag är helnöjd! so far so good så att säga ;) Blir nog perfekt att använda den här som en liten mediaburk där jag kan ha alla mina bilder tagna från mobilen och kameran samt använda den som en liten surf/blogg maskin ;)

Så nu sitter jag och inviger denna lilla skönhet i vardagsrummet medans Tommy sitter och spelar Playstation och Thea snällt sover bredvid honom i soffan :)
Tänkte jag skulle hämta mobilen om en stund och knäppa ett kort på den lilla datorn som jag kan lägga upp här sen. Sen är det "bara" att föra över alla mina bilder till den också som jag har på min stationära dator samt mobiltelefon/kameran.. Men det får nog bli morgondagens jobb ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar