torsdag 26 augusti 2010

Multimedia message

Ligger i sängen och tar det lugnt. Kollar lite på tv och inväntar att Tommy ska komma upp också, han är nere och spelar tv-spel och skulle bara klara en sak och sen komma och lägga sig. Har varit till Aurora barnmorska i Karlskoga idag och är verkligen helnöjd! Otroligt go och snäll barnmorska och stället verkar grymt. Man skulle valt Karlskoga med förra förlossningen känner man nu, men då kände man sig så osäker och ville vara på mer välkänd mark så därför fick det bli USÖ. Aldrig mer där säger jag bara, inte efter att jag fått sett Karlskoga och fått förklarat för mig hur det går till därborta.. Behöver självklar fler möten innan jag känner mig säker igen inför en förlossning men kan iaf säga att det första mötet kändes riktigt bra!

Nu har jag uppdaterat lite snabbt från mobilen här bara med vad som är aktuellt just nu, så ja får väl fylla i med ett annat inlägg från datorn sen imorgon eller något om jag missat något :)
Känt lite fler sparkar nu ikväll också, min lilla fina prins. Även dystra dagar kan lysa upp när man får ett litet tecken innifrån eller något så enkelt som ett léende från vår fina tjej. Mina älskade små!

God natt och sov gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Blir så glad för din skull, av att höra att det kändes så bra att få gå på Aurora.
    Och härligt med de små tecknen inifrån din mage. Och så sant det du skriver, Theas fina leende kan man bara bli glad över att se.
    Ta väl hand om dig/er mina skatter

    Kram till er allihop!
    Farmor/svärmor

    SvaraRadera