onsdag 3 november 2010

Förkyld och jävlig.

Sitter och leker lite med nya datorn medans den installerar WoW. Det tar sån tid bara så det är helt sjukt, får inte upp hastigheten på vårt trådlösa nätverk av någon konstig anledning.. Vet inte vad det kan vara för knas.
Har nyligen lagt Thea också men hon är inte så sammarbetsvillig idag, Tommy och jag har nu varit upp varsin gång till henne för att lugna ner henne men så fort man går därifrån så blir hon ledsen igen. Hoppas att hon varvar ner snart och kan sova.
Sen är man störtförkyld och har ont i ryggen så det är nästan så att jag med skulle behöva lägga mig.. Men det får vänta en stund, lär varva ner lite här först.

Annars händer det väl inte så mycket i detta hus just nu, vi inväntar att våran nya soffa + soffbord ska komma så att man kan bli klar i vardagsrummet någon gång. Kommer blir hur bra som helst tror ja! är mycket taggad :)
Förhoppningsvis så hinner man krya på sig lite innan den kommer dock, så att man kan vara med och hjälpa till och så. Just nu känner jag mig så svag och tråkig, orkar verkligen inte göra nånting :(
Nu ska jag kolla vidare och se om jag kan få någon som helst sällskap hit upp eller om Tommy har växt fast nere i källaren.. Antar att det blir jag som får röra mig ner dit dock.

God natt och sov gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar