tisdag 30 november 2010

Tiden rusar fram.

Har precis kommit hem ifrån ett besök hos barnmorskan. Allt såg bra ut :) 30 i sf mått hade jag, följer min kurva som jag ska så det känns ju bra :)
Inte skrivit här på några dagar, jag är så himla trött om dagarna så det är svårt att komma igång och skriva något. Känns som att jag bara ligger i soffan och slöar bort tiden. På tal om soffa så är jag så extremt supernöjd med nya soffan! sjukt skön och så blev det hur bra som helst :)
Äntligen har vårat vardagsrum blivit ett sådant som man annars brukar tråna efter, känns hur bra som helst :) Om någon vecka kommer köksön också! ska bli spännande att se hur det går att snickra ihop den ^^ har vi tur så får vi hjälp av min kära mor och moster, dom är duktiga på sånt där så det vore ju kanon.

Har haft lite problem som ni kanske såg tidigare, med att någon lyckats komma åt min mailadress och hackat sig in på bloggen. Tror jag har lyckats bli av med detta nu men ni som har min mail och finns med på min kontakt lista har med all säkerhet blivit bombarderade med spam mail ifrån mig. Ber om ursäkt för detta då även min mail har varit korrupt. Bytit lösen och gjort det jag kunnat nu så jag hoppas verkligen att allt sånt där ska vara borta nu. Man blir så less på sånt där, att folk inte kan låta andras saker vara. Idiotiska företag som utnyttjar andra för att sprida sin falska reklam. USH!
Nåja, nog om det. Jag hoppas iaf att ni ska slippa få några mer spam meddelanden ifrån min hotmail i fortsättningen. Vet inte hur det här kunde hända då jag aldrig går in på konstiga sidor eller öppnar okända mail. Helt plötsligt så var det bara så..

Dåå var man i v33 nudå, känns helt overkligt. Det går så galet fort! känns inte som det var längesen jag var i v33 med Thea och nu är man där igen med en helt ny bebis. Overkligt! 7 ynka veckor kvar, brukar tänka att jag antagligen bara kommer hinna med en utbetalning till från försäkringskassan innan vi har två barn. Då blir allt att kännas ännu mer overkligt, för om man tänker att man ska hinna med både julafton och nyår emellan så känns det som att det är en bit kvar men tiden går ju ändå så fort! Har fått en grym foglossning numera, så det är svårt att gå/stå/sitta/ligga.. Finns liksom inget som är direkt avlastande, att ligga är nog det som känns bäst förstås men i längden så blir även det att göra ont.. Ska bli spännande att se hur man ska orka gå runt och julhandla snart! lär nog göra det väldigt snart skulle jag tro om jag ska orka med det överhuvudtaget..
Med lilleman i magen är det bara bra, det är full fart i vanlig ordning! han är helt galet vild, magen är som "hela havet stormar" brukar jag säga. Det står att dom sover 90-95% av tiden nu men i sånt fall så har våran lilla rackare dom vildaste drömmarna man kan ha för herregud säger jag bara! konstant aktiv, lite roligt är det ändå även om det kan vara rätt obehagligt ibland. Man får ju sån kontakt med barnet på något vis när man alltid får svar när man "buffar" till lite. Så det känns ju riktigt härligt :)

Nu har jag skrivit en hel bok känns det som så det är bäst att avsluta så att denna text vägg ska orkas läsas igenom av nån överhuvudtaget ^^
Ludvika idag kanske? vi får se, nu ska jag iaf gå ut i köket och kolla om det finns något ätbart :)
Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar