torsdag 16 december 2010

Trööööött!

Fy fan vilken dag, ush! jag orkar inte göra nånting :( sov först fram tills klockan var halv tolv!! och sen har jag legat under filt  i soffan resten av dagen. Har ingen motivation till nånting just nu, ryggvärken och tröttheten hjälper inte direkt till på den fronten.
Funderar på att köpa ett sånt där mobilt bredbands modem, verkar ju ganska smidigt att ha ibland när man behöver ha tillgång till internet på ställen där det inte finns osv. Sen att man inte behöver binda sig till nånting och bara betalar per dag/vecka eller månad är ju riktigt bra. Men har inte bestämt mig ännu, vore fint att ha med sig något sådant till bb sen så att man kommer åt omvärlden lite när  tristessen tar vid ;)
Vilket snöoväder det är ute, temperaturen är iallafall perfekt! önskar att den kunde hålla sig såhär resten av vintern.
Ska snart igång och göra en ugnsstekt falukorv, det är såpass mycket jag orkar göra idag känner jag. Den sköter ju sig självt så det blir perfekt kvällsmat de.
Thea har vägrat att sova middag idag också, så hennes humör ska vi inte ens gå in på -.-
Tommy är på gång och ska knata ner till ICA och handla lite råvaror, jag är sugen på att följa med men vet att jag inte orkar gå den biten just nu. Bäst om jag stannar hemma, tråkigt nog.
Hmmm det var nånting jag tänkte på att jag skulle skriva här men just nu står det helt still... Det enda som jag kan komma att tänka på nu är min fina halsbränna som vågar sig upp i strupen och gör hela tillvaron ännu trevligare.

Åh nu kom jag på det! beställde en fin overall/åkpåse ifrån Ellos förra veckan som kom idag. Den var verkligen kanonfin! riktigt tjock och mysig som den ser ut på bilden, så en sådan kan jag rekommendera :)
slänger upp en bild här: Det är då den beige'a som vi köpte :) Såååå fin!
Den blir perfekt att ha med sig in till bb så att lillen har något varmt och gosigt att åke hem i :)
Bilden är lånad ifrån Ellos.se

Nu ska jag förbereda maten.
Tjohej

1 kommentar: