fredag 3 juni 2011

Framsteg!!

Idag hemma på mormor och morfars golv så vände sig Loke för första gången (efter flera dagars ständig träning från hans sida) från rygg till mage! Gissa om han var nöjd :D 2 gånger hände detta, är så stolt! Han är två veckor tidigare än syrran var med detta, hon var fem månader. Han verkar dock tro att det bara är att göra en rivstart därefter så springer man iväg med ruskig fart för hans små ben sparkar på så in i norden så fort han vänt sig :P sen blir han så arg när han inte kommer nånstans ^^ plutten..

Underbart väder har vi haft idag också, ungarna har premiärbadat för i år i Theas nya fina pool som hon fick i födelsedagspresent från mormor och morfar. Lägger upp en drös med bilder på bland annat badningen sen när jag har tid tänkte jag. Bara jag inte glömmer bort det men det tror jag inte då jag har sprängfullt med bilder att ladda in på datorn från nya kameran. Den har gått varm kan man säga ;) bara hoppas att Blogger tillåter mig att slänga upp alla dessa bilder också, bilduppladdningsverktyget brukar hänga sig totalt för mig som jag skrivit tidigare. Hoppas verkligen det är fixat och att det inte är min dator som det är fel på. Nu när jag har så fin kamera så vill jag ju kunna dela med mig av bilderna :)

Nu ska ja glysa lite på tv.
Får se om ja hinner slänga in nå bilder imorgon.
Kram och god natt!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar