onsdag 1 juni 2011

Ny kamera!

Har köpt mig en ny kamera nu :) var iväg till Örebro igår och köpte en. Det blev en Canon EOS 600D. Är så otroligt nöjd med den, den tar fantastiska bilder :) ska lägga upp lite bilder här sen så fort jag får tid. Bilduppläggningen här på Blogger har krånglat en del för mig den sista tiden och förutom det så har jag knappt någon tid över till att greja med datorn just nu. Barnen tar upp stor del av min tid och särskilt Loke som är så otroligt mammig. Det är bara jag som duger i princip och särskilt om han är trött, bara jag som kan få honom att somna.
Så det är lite tungt, man blir så otroligt låst. Men men, det blir snart bättre! Å andra sidan så är han otroligt gosig och kan ligga uppe i sängen och gosa hur länge som helst nästan :) vi samsover ju så han ligger bredvid mig och gosar varje kväll/morgon <3

Slänger som sagt upp lite bilder sen när jag har tid över och om bildverktyget på Blogger tillåter det såklart ;)

Nu ska jag gosa vidare och kolla på tv. Tommy går natt så det är bara jag och lillprinsen här uppe i sängen :)

God natt!
Kram.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar