lördag 9 juli 2011

Hus Sysslor!

Oljat in halva altan golvet. Så nu är det bara att tvätta och slipa den andra halvan så att man kan olja in den också. Blir kanonbra! golvet blir som nytt :) roligt när det blir såpass stor skillnad.

Sen har jag fått lite tid för mig själv, eller själv och själv. Punch var här och umgicks. Vi spelade lite WoW medans Tommy tog med sig barnen på en promenad. Det var grymt skönt att få lite "semester" ;)
Ikväll blir det pizza med min bror och Punch. Ska prova på en ny idé med pizza (ny för mig iaf) som jag kom på tidigare idag. Att göra som en superkebab pizza med sallad och pommes osv fast sen byter man ut kebaben och kebabsåsen mot grillad kycklnig och mangoraja. Kan bli den godaste! vi får se :D

Nu ska jag gosa med min son som för övrigt börjar ledsna på att jag tittar på dataskärmen istället för honom.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar