fredag 8 juli 2011

Vaaarmt

Inte skrivit på ett tag igen.
Varit i Storå igår och grillat hamburgare, blev fantastiskt gott. Gjorde hemmagjord Coleslaw till det också. Nam nam.

Det är så varmt just nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, blir nog att vi åker till Storå idag igen och grillar lite. Härliga sommar! <3

Har krånglat heela morgonen med min skrivare, till slut efter många svordomar både från mitt håll och från supportens så blev det bestämt att jag ska få en ny skrivare hemskickad till mig om ca 10 dagar :D bara hoppas att allt funkar som det ska då så att det inte är i datorn felet ligger..
Nu ska jag gå till min missnöjda lilla bebis och se vad han har på hjärtat ;) antar att han vill att vi ska ta en liten tur runt i huset i vanlig ordning. För att ligga ner är ju alldeles för tråkigt!

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar