torsdag 25 augusti 2011

Dagisdags!

Ja! äntligen funkar det att skriva inlägg från datorn. Vet inte vad det var för fel förut när jag försökte, men men..
Idag har vi varit en vända till Linde, Tommy har äntligen förnyat sin legitimation som löpte ut för X antal år sen ^^ Sen köpte vi även lite baguetter på 37:an, mums!
Efter det stannade vi till och hälsade på en snabbis i Storå innan vi åkte vidare hem till kära berget. Just nu är det kvällsmacka här hemma framför Teletubbies, ett fruktansvärt program för vuxna men de små verkar älska det ^^
Imorgon är det äntligen fredag, då har Thea och jag varit på dagis hela veckan. Håller på att skola in henne och det går verkligen superbra! Idag lämnade jag henne ensam i de två timmarna som vi var där och det gick kanonbra. Hon hade lekt med trolldeg och ritat och haft roligt :) Så imorgon blir det samma sak igen, nästa vecka ska vi börja vara där hela dagar så får vi se hur det går. Men jag tror det kommer gå klockrent, har ju gått så bra hittills så :)
Enda nackdelen är väl att nästa vecka går Tommy eftermiddag så han börjar jobba precis när vi kommer tillbaka från dagis så jag kommer inte se honom så mycket. Får se om man åker hem en vända sen förstås medans Thea är kvar på dagis om allt går vägen.
På tisdag nästa vecka ska Thea till tandläkaren för första gången också! spännande spännande :) Jag är tveksam till att hon kommer vilja visa sina små vita pärlor för tandläkaren men vi får se ;)

Nu hör jag en ilsken liten pojke så det är bäst att sluta inlägget här så ska jag gå iväg och se vad det är som bekymrar den lilla karln ^^

Go natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar