fredag 5 augusti 2011

Helt slut

Första bilden är på vår fantastiska måltid från häromkvällen hemma hos Toni & Britt-Marie. Det är helstekt oxfilé med ugnsstekt potatis och lök och till det en gräddsås med nyplockade kantareller. Smakade gudomligt :)

Andra bilden är ifrån idag när vi precis kommit fram till Parken Zoo i Eskilstuna och Loke sitter redo i vagnen för avfärd mot parken ;) haft en fantastisk dag med underbart vackert väder och strålande glada ungar samt massvis med fina djur :) ska lägga upp lite bilder på min bilddagbok sen, har hamnar efter lite med bilderna där men det är bara för att jag inte riktigt haft tid. Tagit massvis med bilder idag och så har jag ju fortfarande inte laddat upp bilderna ifrån när vi var på Lek & Buslandet i Örebro. Så jag har lite att göra här framöver.
Nu ska jag ta en slurk cola och titta vidare på tvn. God natt på er! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar