fredag 30 september 2011

Äntligen helg!

Härliga, underbara fredag! och vädret håller på att spricka upp, hoppas på samma värme som igår för jösses vad skönt det var ute! Gissar på att det blir sista ordentliga värmen nu innan höst/vinterkylan sätter igång, ush..
Tommy försov sig och vaknade klockan sju, då vaknade också ungarna så jag är lite halvseg för tillfället. Man kan inte säga detsamma om dom dock, full fart från start snarare.
Inga direkt planer för dagen, ska väl gå en promenad med vagnen om det är fint väder vilket det ser ut att bli.
Jag är såå frusen av mig, skulle behöva slå fart på kaminen och krypa ner under filt med lite varm choklad. Men det finns inte direkt någon motivation till det ännu, filten är på plats iaf så det är ju en bra början ^^

Jag är såååå taggad inför marken, jag älskar marken och blir lite som ett barn på nytt :D Det är det bästa som händer i denna annars lite utdöda by. Ikväll mjukstartar det med lite tivoli, men något sådant blir det inte för oss idag. Det drar igång alldeles för sent för vår lilla familj som går till sängs klockan sju ;) Men imorgon blir det däremot både tivoli och marknande, fleera gånger om!

Nu ska jag mysa ner lite extra under filten och hoppas på att ungarna underhåller sig själva en stund till så jag får värma upp mig lite. Teletubbies går för fullt på tv'n så det sysselsätter dom ju lite iaf.

Trevlig helg gott folk!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar