onsdag 21 mars 2012

Lågsäsong för bloggen

I vanlig ordning så kommer det lite svackor här när det gäller bloggandet ;) jag lever än iaf men har inte direkt haft tid till att skriva något vettigt.
Vettigast att skriva om just nu är ju iaf att jag planerar att köpa den nya ipaden när den släpps och om jag får tag på en såklart, annars blir det väl lite senare men jag ska iaf införskaffa en och är nå sjukt taggad inför detta! Har även beställt Apple tv 3 och förväntar mig att få hem den i början av april :) nya tekniska prylar är ju bara för underbart!

Firat svärmor på hennes födelsedag idag, tårta och trevligt sällskap. Kanondag rakt igenom med underbart väder. Imorgon fyller Micke år och sen på fredag fyller jag och, sist men inte minst då så fyller Torbjörn på måndag så den här helgen är fullspäckad med födelsedagar och massa godsaker ;)

Nu ska här sovas iaf!
Go natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar