måndag 12 mars 2012

Vårkänslor

Ja när det är så fint ute som det varit idag så får man banne mig vårkänslor i kroppen, nu vill man bara att snön ska försvinna helt och att blommorna ska börja blomma :)
Varit på promenad idag med familjen i det fina vädret, ätit på Kristineplan och bara varit. Sen körde jag Tommy till jobbet och tog med mig ungarna och for till Storå och spenderade dagen där. Just nu ligger jag nerbäddad i soffan och kollar på tv. Trött som vanligt och bara väntar på att Tommy ska sluta jobbet.

Slängde med ett par bilder också, ena bilden är på ungarna när de går lös på fruktskålen när vi var och firade Tommys farfar på hans 91 års dag! En riktig krutgubbe vill jag lova ;) andra bilden är ifrån igår när vi var ute på gården och kollade lite :) Loke traskar på med sina nya skor, han har blivit så stor min lilla gosegris. Han har blivit extremt mammig nu igen så nu får jag knappt gå på toaletten utan att han ska bli helgalen, konstiga faser i livet det där.

Åh! Annars om dagarna då sitter jag och väntar på att man ska kunna förboka den kommande iPaden, för den SKA jag ha! Är såå taggad och vill ha den nuu, jag fyller år här om ett par veckor så då har jag önskat mig lite bidrag åt den så att jag kommer en bit på vägen ;)
Kommer bli så awesome.
Nu ska ja kolla vidare på tv.
Trevlig kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar