onsdag 28 mars 2012

Sängdags

Ligger och väntar på att Tommy ska få sluta, han får jobba över idag vilket är såå jävla trist så ush! Men men, snart är han långledig iaf :)
Skriver inlägget från min iPad och jag måste bara säga att jag fullkomligt älskar den! Grymt nöjd med den :) skärmen är helt fantastisk, precis som de flesta brukar säga om den om man frågar men den är verkligen så bra som alla säger. Kameran är helt klart ok också och tar riktigt fina bilder om man tar i dagsljus, inomhus bilder blir gryniga som med vilken mobil kamera som helst nästan som kör höga ISO värden. Men som sagt, tar man bilder utomhus eller i redan ljusa miljöer så blir dom kalasfina. Dock är det väl inte direkt en grej man har med sig ut i väskan och knäpper kort med men har man den nära till hands när det kommer ett kort-tillfälle så duger den fint tycker jag :)
Titta på bilder i den är också en fröjd med dem höga upplösningen på skärmen!
Idag fick jag hem ännu en Apple pryl, en Apple tv nämligen :) även den är jag nöjd med hittills men jag har dock inte hunnit testa den så mycket ännu. Så mer om den senare när jag haft lite mer tid på mig att greja lite ;)

Nu ska jag kolla runt en stund till på internet samt mina småspel sen är det dags att blunda. God natt på er, kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar