tisdag 3 december 2013

Motivationsbrist


Saknar motivation. Skulle behöva ha en släng av den motivation jag hade när jag började studera känner jag, nu är det nästan alltid någonting annat som måste göras så studerandet blir lidande. Har som tur är inte mycket kvar att göra den här terminen men känner ändå att det som är kvar känns väldigt överväldigande. Imorgon ska jag ta mig i kragen och göra klart några uppgifter så jag kan komma igång med sista kursen, för jag vet att när jag väl kommer igång med en kurs så är den snabbt avklarad sen. 

Aldrig blev det helg heller, på lördag har vi en liten preliminärt inbokad tripp till Lek & Bus i Örebro. Får se om det blir av, förhoppningsvis blir det så iaf. Loke har ju slutat med nappen nu, så fort han blev klippt så blev han så nöjd och ser sig själv som en stor kille så då var det inga som helst problem för honom att sluta med nappen. Han gick själv och slängde den i soptunnan och sen dess har han inte ens nämnt den. Så då har vi lovat honom en tur till Lek&Bus så såvida inte vädret brusar upp sig till snöstorm så blir det att vi åker :) Har ju dock hört rykten om stora mängder snö på torsdag/fredag så jag hoppas verkligen det lugnar ner sig till lördag.

Nu ska jag plocka undan lite medan Tommy lägger ungarna så ska vi ta det lugnt i soffan sen och spela lite Assassins Creed IV - Black Flag på vår nyyyyaa fiiiina PS4!

Bilderna visar en glad och precis nyklippt liten kille ;)
Höj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar