lördag 25 september 2010

Marknad!!

Nu har vi marknat färdigt för idag, har gått ner tre gånger nu på marknaden och är helt färdig! har ont i ryggen och känner mig dödstrött. Synd att vädret inte var på vår sida bara, men det trotsade vi allt :)
Älskar att gå på marknaden, det är så mysigt! maaat överallt också, inte dumt när man är sugen på allt som jag är just nu ;)
Idag har vi iaf handlat strumpor (åt Tommy), mössa åt Thea, t-shirt åt Thea som det står "Morfar är en jägare" på, gustafskorv+smörgåspålägg, hjortronsylt, tunnbröd, diverse matbröd, rödvinskorv (en sorts salami), marknadsgodis, vanligt "plock"godis, ny handväska, kanderat äpple och chokladdoppat päron, langos, nybakad tunnbrödssmörgås med ost.. hmmm undrar om det var något mer... Trooor det var allt, säkert nå litet mer som jag glömt men det gör detsamma :)
Imorgon ska vi handla en helium ballong åt Thea samt eventuellt lite kläder åt henne också. Sen blir det strumpor åt mig och en ny plånbok och sen får vi se om det blir något mer vilket jag är rätt så stensäker på för jag är verkligen urkass på att hålla i pengar :p
Mer ätbart lär det bli iaf! underbart att bara gå runt och överallt finns det olika knallar som bjuder på smakprover *gillart*

Nu ska jag slänga mig i en kokhet dusch och slappa, förhoppningsvis mjuka upp ryggen lite efter en hård dag ;) Sen blir det relax med familjen och lite lördagsmys :) Finns ju lite smaskigt i kylen som vi kan gotta i oss till kvällen.

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar