torsdag 24 mars 2011

Soffmys

Tar det lugnt i soffan och kollar på när Tommy spelar God of War. Igår fyllde jag år vilket säkert är rätt så lätt att räkna ut om man kollar tidigare inlägg ;) hade en kanontrevlig dag och fick fina presenter så är helnöjd med dagen. Fick ett par lampor, pengar, trisslott och en Fotoram av Britt-Marie och Toni, Två nya spel till ps3an av Lars (Killzone 3 och Dragon Age 2), äggkokare, vattenkokare och en stek termometer av mamma och pappa, sen fick jag Puma skorna i tidig present då av Tommy. Tror det var allt!

Idag har vi varit ute och promenerat med barnen i det fina vädret, lite blåsigt har det varit men det hann att lugna sig lite tills vi gick ut som tur var. Sen har vi avnjutit god mat till kvällen som bestod av stekta biffar på fransyska, pommes och en hemmagjord bearnaise (som jag nästan fick offra en bit av fingret för under tillagning). Det blev iaf kanongott! Béan blev liite lös men ändå godkänd av mig iaf, smaken var grym ;)

Sen har det inte hänt så mycket mer, kämpar i vanlig ordning med att söva Loke till kvällen. Börjar se ett negativt mönster när vi varit ute och gått eller ute på nå äventyr med Loke.. Varje gång så har han varit helt galen och väldigt otröstlig till kvällen :( förstår inte varför då promenader ska vara så nyttigt för dom. Det kan ju vara slumpen men det är så konstigt att det blivit så varje gång nu.
För mycket intryck kan det inte vara då han inte ser nånting från sin position i vagnen plus att han oftast sover..
Han är iaf på allra bäst humör de dagar som vi varit inomhus hela dagen märkligt nog.. Jaja, får hoppas det hår över iaf.
Får göra inlägg från mobilen nu ett tag framöver då datorn äntligen kommit iväg för lagning, den har krånglat en hel del men jag har varit naiv länge och hoppats att det skulle varit mjukvarufel men nu fick det vara nog! Så det känns superskönt att jag äntligen fått fingrarna ur och skickat iväg den :)
Beställt Playstation move idag också! Så imorgon får jag förhoppningsvis hem det, fick bli för pengen jag fick av Brittis, tackar för den! ;)

Nu har jag skrivit så mycket på mobilen så den börjar bli alldeles varm så det är bäst att avsluta. Ber om ursäkt för eventuella stavfel då det är väldigt lätt att man "slinter" med fingrarna när man skriver på denna ;)

God natt och sov gott!
Kram.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar