onsdag 15 februari 2012

Äntligen!

Nu har grabbarna fixat och skruvat ner köksön så att vi äntligen har ett kök som man kan sitta trivsamt i och äta! Är så otroligt nöjd och glad över detta nu så jag riktigt njuter av att komma ut i köket som numera är luftigt och ta mycket större än vad det har varit det senaste året. Planen/drömmen om en köksö gick åt pipan, köket var för litet och köksön var på tok för stor så det var 6000:- åt helvete där. Känns surt såklart men ibland blir det inte som man tänkt sig helt enkelt. Så nu ska jag satsa på att hitta en fin kökssoffa med förvaringsmöjligheter i och ett fint tillhörande bord :) kommer bli kalasbra! Denna gången är jag övertygad om att det kommer bli bra ;)
På bordet står även en fin ros som jag fick av min underbara sambo på alla hjärtans dag, han hade först glömt bort helt och hållet att det var den dagen ens så medans jag var iväg och jobbade ett kort pass så tog han en promenad ner på byn och köpte en blomma åt mig <3 samt städade under vår enorma soffa som hade hunnit samla på sig en heel del leksaker under tiden som gått ;) plus skruvat isär köksön då. Bästa, underbaraste, älskade Tommy <3 hade också fina vänner här som hjälpte till med köksön samt soffstädningen. Helt galet vilka fina människor man har omkring sig.

Så för den som är ute efter en stor fin köksö för en sisådär 3000:- så är det bara att höra av sig ;) den är kalasfin men tyvärr för stor för vårt kök för att passa in.

Nu är det säkert en miljon stavfel här i inlägget men ni får ha överseende med det nu när jag skriver från mobilen, det blir lätt att man trycker lite fel eller att telefonen "rättar" till orden självmant, gotta love autocorrect ;)

Nu ska jag vila ögonen lite för imorgon blir det ett nytt arbetspass på wok house :)
Natti natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar