torsdag 2 februari 2012

Baah!

Feber, halsont, nästäppa och huvudvärk! Nu är Det synd om den här damen må ni tro! Som tur var klarade jag iaf av mina första två arbetspass som var idag och igår men så fort jag kom hem idag så kom febern som ett brev på posten och allt blev förvärrat. Imorgon ska Tommy jobba 10h och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom dagen, sen på lördag ska jag jobba igen mellan 13-20 så nu ser det tufft ut för tillfället. Jobbet jag är på är iaf Wok House i Kopparberg, nystartad kinarestaurang som öppnade i början på året. De behöver extra personal så det är ju kalasbra att jag kan få komma dit och få in lite extra skrammel :)

Just nu ligger jag i sängen och plågas med öm hals och sprängande huvud samt feber, ingen hit direkt. Får hoppas att Strepsils ska hjälpa mig snart så att jag kan somna. Förra natten var inget vidare, Loke blev magsjuk och spydde åtskilliga ggr samt bajsade ner sig :( natten före det var det Thea som kräktes. De senaste dagarna har varit kämpiga kan man säga!

Nu vill jag ha vår, fågelkvitter och värmande sol..
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar