söndag 25 juli 2010

Kvällen

I desperata försök att bli av med mitt godissug så ska jag spendera min kväll med en ny tidning, apelsinjuice och fruktbitar. Tommy går natt så istället för att dö av tristess så tänkte ja koppla av och äta lite nyttigare godsaker :) är så extremt godissugen om dagarna nu. V15+0 idag och förutom godissuget så märker jag inte av graviditeten alls. Glömmer till och med bort att ja är det ibland.. Tycker magen är mindre den här gången också, den har liksom krympt.. Känns lite konstigt men så är man ju i "spökveckorna" nu också. Nu ska ja umgås med Tommy innan han går på sitt nattskift.
God natt och sov gott!
Kram.

1 kommentar:

  1. Ser jättegott ut det där. Skall nog också börja med lite nyttigt. Det har blivit mycket godsaker en tid nu, glass, choklad mm..

    Din mage är fin. Jag blev inte heller så lika stor andra gången med Tommy, bara dryga 8 kg upp då, men då hade jag graviditetsdiabetes och fick inte äta godis och annat sött. Men ändå var Tommy 20 gr tyngre än storebror Torbjörn. Men ingen av dem var ju så stora 3250g och 3270 g.

    Kram och sköt om dig/er !
    Farmor Britt-Marie

    SvaraRadera