torsdag 15 juli 2010

Lite nytt :)

Omväxling förnöjer eller hur man brukar säga ^^ fick för mig att byta mall på bloggen, har haft den andra såpass länge nu så det var nog dags för nåt nytt.

Är mer sugen än någonsin på den där vagnen nu, känns som jag vill åka in och köpa den NU! men det är typiskt mig också, vill jag ha något så ska det ske på direkten ;) lägger in en bild på hur vagnen ser ut, här är ett utav alla olika vis man kan ha vagnen. Man kan byta plats på liggdelen och sittdelen och vända dom åt olika håll osv osv. Finns en hel uppsjö med olika sätt att sätta delarna på :)

Skulle vilja köpa den redan nu men vet dock inte än hur vi ska göra med betalning osv, den kostar ju en hel del så att säga. Funderar lite på att först köpa vagnen utan själva syskon grejerna till, och sen köpa en del åt gången allteftersom man får råd. Bara vagnen med en sittdel kostar ju 6,5k och sen med alla syskondelar till så blir det över 9k.. Men just nu behövs ju inga syskondelar så kanske att man kan fundera på att köpa den första "biten" nu. Vi får se hur/vad som händer. Det är ju ändå ett tag kvar på "bakningen" så... Nu svamlar jag på med mina tankar i vanlig ordning ^^ men men, man lär ju få fundera lite högt ibland med ;)
Sitter och kollar internet samt på Tommy när han spelar Star Ocean till PS3. Ska kanske göra mig en smörgås eller så skippar jag det och börjar göra mig i ordning för att gå upp och lägga mig istället. Har inte riktigt bestämt mig ännu.. Ska kolla lite mer forum sen visar det sig vad man gör :)
God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar