söndag 4 juli 2010

Milstolpen nådd!

12 Hela veckor idag! woho! :D Då var man förbi första milstolpe, då är det bara resten kvar... Men det ska nog gå bra detta.

Har precis gottat i oss lite färsk pasta med ost och bacon sås till med strimlad gul paprika över, helt fantastiskt gott! *happy face*

Imorgon ska jag ringa till BVC i Storå och höra om vi kan få byta dit istället, är så satans less på skiten här så jag orkar inte med dom längre. De hade slut på vaccin när Thea skulle få sin 1 års vaccinering, så då skulle dom ringa när dom fått in nytt. Har inte fått ett enda samtal ifrån dom än. Det är genomruttet dåligt och det är såklart inte det enda.
Dom kan ingenting, vill att man ska söka på google när man kommer med helt vanliga frågor och så är dom så förvirrade så dom har ingen koll alls på nånting plus att jag hörde att dom nyss har gett en liten pojke dubbel dos av vaccinationen! IDIOTER! :(
Nej fy tusan säger ja bara! hoppas att Thea ska få sin spruta i Storå denna vecka, 1½ månad för sent snart men det är inte mycket att göra åt saken.

Sitter för övrigt i soffan just nu och kollar på när Tommy spelar Star Ocean på ps3'an. Tim är också här och hänger med i spelet, det är ett mycket intressant spel som har lite drag ifrån final fantasy VII samt Phantasy Star Online. De gillar vi :)

Nu ska jag vara lite mer social tänkte jag, eller om inte annat hänga med lite mer i spelet.
God natt och sov gott!
Kram.

1 kommentar:

  1. Ja, tänk nu har du gått hela 12 v. Tiden har gått fort tycker jag. Skall bli spännande att få träffa ännu en ny liten människa, få se om det blir en kille eller tjej att älska.

    Bamse kram till Thea.
    Kram till er alla.
    /Farmor

    SvaraRadera