torsdag 12 augusti 2010

Tommys första sparkar!

Nu ikväll har Tommy lyckats känna dom första små sparkarna! det blev totalt 4 små "duttar" :D Tror det var i samma vecka som han lyckades känna första sparkarna med Thea också.
Känns roligt, nu kommer dom "små" sparkarna bara bli hårdare och hårdare tills man till slut ber om nåd för att bebisen därinne ska lugna ner sig ;) Men det är mysigt ändå, det är ju så unikt och speciellt så det slår nog det mesta. Bäst att man tar till vara på tiden nu då det säkert är sista gången jag är gravid. Känns konstigt att tänka så också, att det här är allra allra sista gången.. Men vi har inga som helst planer på fler än två barn så, så får det bli. Det räcker att ha den här "JAG VILL DÖ" känslan 2 gånger skulle jag tro, känns inte så lockande att man ska få uppleva den en gång till iofs men men.. Det får gå ändå, belöningen är ju oslagbar.

Nu kommer jag inte heller i mina vanliga jeans längre, såvida jag inte kör med hårsnodd runt knäppningen.. Vilket jag såklart gör, gick förra graviditeten med enbart mjukisar hela vägen så jag är så less så jag kan spy på sånna där mjukisbyxor. USH! ska införskaffa mig ett eller två par gravidjeans också.

Fredag imorgon också, I love it! Äntligen helg igen :)
Nu är jag trött som ett as så jag ska nog föreslå att vi går upp och bäddar ner oss framför tv'n istället för att sitta här i soffan och glo, Tommy ska ju upp tidigt imorgon så han nappar nog på de förslaget ;)

God natt och sov gott!
Kram.

2 kommentarer:

  1. hehe jasså? det hade jag ingen aning om :) Själv har jag tyckt att alla mina symptom varit "kill-symptom", men det är nog för jag trott så starkt att det varit en kille :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, så glad att allt såg fint ut! Kul att sparkarna är så tydliga att även han kan känna, längtar efter det!

    Kramar

    SvaraRadera