tisdag 31 januari 2012

Liten update

Var några dagar sen jag skrev, inte haft tid riktigt :)
I lördags var jag iväg med Elin och shoppade loss i Örero. Hade en kanondag och vi knäppte rätt så många affärer och talade om allt mellan himmel och..bebismage ;) vi var ju även tvungna att inta föda så det fick självklart bli bakad potatis från en av restaurangerna som ligger mitt i gången på nederplan, fantastisk potatis! Kan nog aldrig äta mig trött på den ;) fick med mig en del hemhandlat, bland annat så fynda jag lite "final sale" plagg till barnen som kostade 29:- st, perfekt! Var också tvungen att handla hem en heldress från KappAhl till Loke som han har på sig på bilden. Tycker den är sååå fin!
I måndags tog jag och Tommy en tur med barnen och lät Thea bowla lite (eller blobla som hon kallade det) för första gången i hennes liv och hon gillade det skarpt! Just att träffa käglorna var väl inte direkt så jätteintressant men att kasta och hämta ett "nytt" klot var riktigt kul ;) bilden på henne tog bror min med sin iPhone, den blev så häftig tycker jag! Det blev sån fartfylld bild :)
Senare samma dag gick jag in på ett "ställe" och kom ut därifrån med ett jobb :O eller jobb och jobb, jag ska dit och prova så får i se om det går så kan jag få jobba extra där sen. Blev tillfrågad om jag ville jobba så jag var heelt ställd resten av den dagen (igår då). Så imorgon ska jag dit för första gången och visa vad ja går för! Spännande och sjukt nervöst, men det ska nog gå bra. Går inte in på vart det är någonstans ännu men jag återkommer om det senare :)

Idag har jag varit med Tim och Elin på deras rutin ultraljud! Jag fick till och med följa med in på själva undersökningen, såååå häftigt! Det var riktigt häftigt även denna gång trots att det inte ens var i min mage det handlade om ^^ det är så fint och så magiskt så det var underbart att få följa med dom och uppleva det tillsammans :) så det har varit några äventyrsdagar nu den senaste veckan, enda nackdelen är att jag åkt på en förkylning och haft feber nu hela kvällen, just typiskt när man ska jobba första dagen imorgon! Men men, det är bara att tugga Alvedon och visa sina framfötter! Detta klarar jag :)

Nu är det dags att vila och försöka somna trots alla tankar och nervositet.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar