måndag 9 april 2012

Aprilväder

Tidigare idag så snöade det, och nu är det mest grått och trist.. Skulle vilja hitta på något roligt men det står still på idéfronten just nu, jag hatar att inte ha nånting att göra. Nånting roligt dvs för saker att göra finns det ju jämt såklart. Men men, det blir väl en stillsam dag i vanlig ordning, i veckan ska jag försöka ta mig till Örebro iaf! Har en grej jag lär inhandla därifrån ;) Nu ska Tommy helt plötsligt iväg och springa på eljusspåret, så vi får väl se hur han klarar det. Otränad som han är, att gå igenom till en början är ju ok men att sätta igång och springa direkt från start vette tusan om det är så smart, men men, han gör som han vill. Loke sover och Thea springer runt och pratar konstant, så för övrigt är allt som vanligt och i sin ordning. Ge oss vår och värme nu, jag är så leds på det här eländet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar