onsdag 4 april 2012

I förrgår

Lite bilder från i förrgår när vi var ut en sväng i ovädret, såg så dit ut först men sen kom det hagel och elände plus att det blåste isbitar ute i princip. Så det var inge vidare men barnen gillade det ändå, sandlådan var såpass spännande så ;)

Igår for vi iväg hela familjen plus Punch till Örebro. Köpte nya kläder och ett par skor, inget mindre än sportkläder och löparskor dessutom! Ska börja motionera/jogga lite har jag tänkt så jag fick med mig hem två kanonfina set med överdel och tights som kommer bli superbra. Sen var skorna ett par nya Free run 2 (tror jag de hette) från Nike.
Tog en provtur idag med skorna på elljusspåret med Punch, gick riktigt bra tycker jag så set blir nog en repris på det imorgon :)
Thea har varit hos farmor idag och påskpysslat men Lole fick stanna kvar hos mamma och pappa och leka lite ute i trädgården och se på när mamma fixade påskriset. Så den här dagen har bara sprungit förbi mer eller mindre, har tvättat ett par maskiner tvätt och under kvällen åkte jag och Elin iväg till Storå och hämtade hem lite pizza :)

Haft en kanonvecka hittills och hoppas att den kommer fortsätta så :) snart är det påsk dessutom, Shit vad fort tiden går..
Nu ska jag försöka sova för imorgon bitti är det min tur att å upp med de små (huga), jag är ingen vidare morgonmänniska kan jag ju säga ;)

Natti natti!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar