lördag 7 april 2012

Glad påsk!

Haft en kanondag hemma hos mamma och pappa, det har ätits massvis med godis och god mat i princip hela dagen. Barnen har lekt och busat för fullt hela dagen så de var helt slut nu till kvällen. De fick varsitt påskäggen av både mormor och morfar samt farmor och Toni. Lär sprida ut påskäggsätandet för dom en del nu känner jag ;)
Just nu sitter vi helt utslagna i soffan, Tommy spelar mass effect 2 och jag tittar på medians jag kollar lite på ipaden under tiden. Fantastisk leksak som varken jag eller Thea kan slita oss ifrån :P
Har tagit massa kort idag men det är lite svårt att lägga upp alla här på bloggen så jag valde bara ut de som jag blev mest nöjd med.
Börjar bli dags att sova, känner mig helt slut och verkligen längtar efter att få bädda ner mig. Ska vänta på att Tommy ska avrunda spelet så ska vi gå och läggs oss sen.
Hoppas ni haft en fantastisk Påskafton, det har iaf vi! Både vuxna och barn är helnöjda med dagen ;)

Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar