söndag 15 april 2012

I trötthetens dimma.

Sitter hemma hos svärmor och är tröttare än tröttast, barnen leker för fullt och jag sitter i soffan och kollar runt lite med min platta. Funderar på hur jag ska piggna till idag, känner mig verkligen ett slut. Idag är det "fredag" för vår del då Tommy gör sista skiftet för denna vecka nu idag. Han slutar sex ikväll och sen är han ledig som vanligt fram tills nästa fredag. Skulle vilja in och strosa lite i Örebro någon dag i veckan, skulle även vilja ha med mig Thea men vet inte om jag vågar riktigt :/ Nu vill jag bara spola fram tiden till klockan sex så att Tommy kommer hem, det är så långtråkigt när han jobbar. Nu ska Thea låna plattan lite och spela och jag ska väl sjunka längre ner i soffan ;) Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar