söndag 17 juni 2012

Äntligen fredag!

För våran del åtminstone, ny har Tommy gjort sista skiftet för den här veckan och börjar inte igen förrän nästa söndag, 6 dagars ledighet. Helt underbart!
Nu hopa vi på lite fint väder också så att vi kan vara ute i trädgården lite :)
Bilderna är från lördagsmorgonen när endast jag och Loke var vakna, busas för fullt vid frukosten <3

Inte hänt så mycket sen sist jag skrev, det har varit trist och ostadigt väder varje dag nu under några veckors tid så vi har inte kunnat gjort så mycket. Nästa helg är det midsommarafton Iaf, den ska vi fira hemma hos svärmor. Kommer bli kalasbra oavsett väder, det är jag övertygad om, samtidigt så önskar man ju självklart att det blir soligt och fint såklart :)
Just ja, i torsdags så jobbade jag också, på wok house. Det var ett tag sen sist nu men det gick bra, synd bara att det var otroligt några som kom och åt. Hoppas verkligen att det blir lite fler som äter där nu under sommarens gång så att de går runt åtminstone.

Nu är det dags att vila ögonen lite, imorgon är det min sovmorgon! Som jag har längtar! Härligt att få sova ut emellan åt <3
God natt på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar