onsdag 6 juni 2012

Tripp till Örebro

Idag var barnen hos farmor och Toni medans vi (jag, Tommy, Punch & Markus) tog en tur in till Örebro och fixade lite saker ;) köpte bland annat lite nytt åt mig från Kicks samt hampa snöre och mini klädnypor som jag ska sätta upp på väggen och fästa kort på :) sen lite nytt fotopapper också så att jag kan skriva ut lite fina bilder till väggen ;)

Under kvällen så har vi tagit något glas vin och spelat Diablo 3 med Micke. Haft en kanondag rakt igenom :)
Vädret kan man ju dock endast klaga på mer eller mindre, spöregn och åska i Örebro. På förmiddagen vad det helt ok men sen gick det utför.
Varit på utvecklingssamtal idag med Thea på dagis. Hon fick bara beröm :) hon var den som talade bäst/tydligast i klassen och fick massa beröm för räkning/färger samt så är hon väldigt duktig på att måla *stolt*. Kul när man får höra så mycket fint om sin prinsessa.

Bilden på barnen har Tommy tagit, de gosade så en morgon och Loke somnade nästan ovanpå Thea medans hon höll om honom. Älskade, underbaraste ungar <3

Nu är klockan helt galet mycket så det är nog bäst jag lägger ner telefonen och försöker sova lite. Har iaf sovmorgon imorgon då det är Tommys tur att gå upp med barnen *lucky*

Dröm sött!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar