fredag 8 juni 2012

Helg, ledigt för vissa och jobb för andra..

Idag började Tommy jobba helg igen, fortsätter så resten av denna månad. Kanonbra skiftgång men samtidigt trist när alla andra är hemma så jobbar han. Men det är bara fredag som han jobbar ända till tio på kvällen och lördag-söndag slutar han redan klockan sex. Så helgerna brukar gå fort ändå :)
Idag vaknade barnen (Loke) före sex(!) på morgonen, inte nå vidare tyckte pappa då det var hans tur att ta barnen på morgonen. Så när jag väl vaknade och gick ner strax efter tio så ligger hela högen som utslagna i soffan och sover ^^ det var en rolig syn, så Loke somnade runt åtta på Tommy i soffan och sov fram tills halv elva. Bye Bye middagslur fick det bli då. Så när Tommy for iväg till jobbet strax före halv tolv så drog vi iväg till farmor och spenderade dagen där. Varit ute nästan hela dagen i solen och busat.
Tog även och köpte ett par lådor från Wok house, det var längesen nu :) han sa till och med att han skulle höra av sig nästa vecka då jag antagligen skulle få jobba lite kväll! :) sånt tackar man inte nej till, fint med lite extra klirr i kassan.

Just nu sitter jag och Thea i soffan och tittar på lejon kungen, har nyligen lagt Loke för kvällen. Får se om han sover eller om jag omger få springa upp några vändor, man vet aldrig med den killen.
Tyvärr så uteblir radbrytningar nu igen, skriver från ipaden. Förstår inte varför den inte tar med det? Jag har alltid flera radbrytningar när jag skriver och ändå så blir det bara som en stor klump när jag väl skickat iväg det :S

Tankarna gör runt och det är mycket som ska göras, har något riktigt roligt att se fram emot till sensommaren ;) mer säger jag inte i nuläget.

Nu blir det lite soffhäng med världens finaste tjej <3 trevlig helg på er!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar