måndag 31 maj 2010

Blondering+mörkbrunt= FAIL

Försöker bli blond igen, hittills går det på röven! råkade självklart blondera utväxten som numera lyser kritvitt medans resten av håret knappt blev ljusare -.- Eller lite ljusare blev det, det blev mest som mellanbrunt med halvljusa slingor. Får försöka hitta något värre blonderingsmedel nästa gång och bara trycka i det i dom mörkare partierna på håret. Sitter just nu nerbäddad under filt i soffan i vanlig ordning och inväntar att Thea ska vakna från middagsluren. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, åka till Storå kanske? Vi får se.
Skulle vilja åka och köpa blonderingsmedel nu direkt och bara plöja på, men tror inte det är nå vidare för håret att köra flera ggr per dag ;) så det får nog vänta nån dag iaf. Får försöka hålla mig inomhus för att undvika diverse blickar. Jag ser verkligen inte klok ut just nu. Om jag bara varit klok nog och inte lagt på något på själva utväxten så hade det faktiskt blivit riktigt snyggt. Men men... Man lär av sina misstag.

Nu ska jag stirra vidare på datorn ett tag, Thea vaknar nog inom en timme iaf.
Hörs sen!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar