måndag 31 maj 2010

Ballong feeling

Ganska så nyligen hemkommen från Storå, har lagt Thea för natten så hon ligger däruppe och sover så sött så.

Nu blir det soffläge resten av kvällen för ovanlighetens skull ;) Känner mig trött som fan och uppblåst som en ballong, nästan obehagligt uppblåst. Hoppas det går över snart, gillar inte när man är såhär "öm" om magen.

Imorgon är det simning igen, woop woop! inte fullt så taggad som jag brukar kunna vara men jag ska minsann dit och simma min kilometer ^^ Sen är det inskrivning hos barnmorskan imorgon också vid halv två, känns inte som det var längesen jag var på förra inskrivningen.. Men det ska bli kul.

Nu slutar Tommy om en kvart, ska ta och gosa ner mig rejält här och försöka hålla mig vaken en stund till ^^ Sen blir det väl till att titta på en stund när han spelar innan det är dags för sängen.
God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar