onsdag 5 maj 2010

Aptitlös och Orkeslös.

Sitter hemma hos Britt-Marie och kollar runt lite på internet. Thea härjar runt i vanlig ordning och jagar katten ^^
Har inte gjort så mycket under dagarna som varit, Tommy går natt denna vecka så dagtid har vi mest slappat och spelat lite på ps3an. Har haft lite filmmaraton med Tim på kvällarna, vi har knäppt hela Alien quadrologin (eller va det heter^^) och mer blir det. Tror jag skulle kunna sitta en hel dag och glo på film, tycker det är skitroligt! :)
Har tappat bort min matlust dom senaste dagarna också, vet inte vart den har tagit vägen. Fick köpa hem ett par måltidsdrycker idag för att lyckas få i mig nånting. Känner att jag är hungrig till och från men är helt ointresserad av att äta, jag som annars älskar mat i alla dess former. Hoppas den kommer tillbaka snart, så att man kan avnjuta en god måltid igen.
Idag har jag inget direkt planerat alls, eventuellt lite filmtittande till kvällen men annars blir det nog lugnt. På fredag ska jag ut och festa, för första gången på nästan 2 år! Ser verkligen fram emot det :) Ska bli kanonkul. Får hoppas att man inte häver i sig för mycket nu när man inte är direkt "van" att dricka. Men det ska nog gå bra :)
Snart ska jag trycka i Thea lite käk sen blir det väl lek fram till runt ett och då är det middagslur. Thea får sova hemma hos Britt-Marie och Toni idag så att Tommy får sova ut lite efter nattskiftet, han somnade så pass sent så han behöver nog någon extra timme. Annars brukar jag väcka honom strax efter ett när Thea ska sova.
Igår kände jag mig rätt nerstämd, hatar sånna dagar. Man bara sitter och suckar och stirrar in i en vägg. Men idag känns det lite bättre iaf, kan vara att jag sovit lite halvkrassligt dom senaste dagarna. Säkert det som spökar med aptiten också.
Nästa vecka går Tommy eftermiddagsskift så då tar han Thea varje morgon så då får jag sova ut lite :) Sköööönt!! Enda fördelen med eftermiddagsskiftet ^^ Annars är det så dödstrist att sitta hela eftermiddagen själv och glo, Thea tar ju upp en del tid förstås men det är enklare när vi är två och kan turas om för man blir bra slut efter ett tag när man underhållit henne :)
Ormen rymde ju här förra veckan eller när det var, men den har vi hittat på igen :) Minns inte om jag kanske redan skrivit de i tidigare inlägg men så är det iaf ^^ Skönt att den äntligen kommit fram.

Nu står det still, vet inte vad mer jag ska skriva om. Känner mig lite orkeslös också, antagligen pga matbristen de senaste dagarna. Så jag ska nog ta och slappa lite nu medans Britt-Marie kollar Thea lite, sen ska hon iväg och äta så då blir det fullt upp igen :)
Ha det gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar