söndag 30 maj 2010

v7+0

Nyss hemkommen från Storå. Käkade Ungersk gryta och sen åkte vi ut en sväng och flugfiskade, riktigt megaskönt att äntligen komma iväg och fiska igen. SOM jag har längtat! fick inte ett skit, inte ens en intresseanmälan för ett hugg men det var lika roligt och skönt ändå :) ska åka och fiska mer nästa helg om vädret tillåter.
Till kvällen grillade vi fläskytterfilé, paprika och champinjoner med klyftpotatis och bearnaise sås till. Inga fel alls :)
Fick en jättefin gul orkidé på mors dag också! till min fina mamma köpte jag en hallonbuske att plantera ut samt en häng Fuchsia/Fuxia (stavning???)

Just nu sitter jag nerbäddad under filt i soffan och myser när Tommy spelar Red Dead Redemption, livet känns helt enkelt jävligt bra just nu!

Gick in i v8 idag också, magen är så stor redan.. Jag vet att det är tarmarna som svällt upp men ändå, det är helt sjukt. Så här stor var jag inte runt magen med Thea förns runt v13-14 kanske så det här med att magen växer fortare andra gången verkar ju stämma ^^
För övrigt mår jag kanonbra och har inga direkt fysiska biverkningar alls. Har fått ett fruktansvärt humör som gör att jag inte känner igen mig själv ens till och från, otroligt ilsken och deppig blir jag att känna mig och alla runt om blir drabbade :( Sen känner jag mig uppblåst som tusan, magen känns ungefär som när man är så mätt så att man är färdig att spy. Väldigt "uppspänd" eller vad man ska säga. Aningens aningen ömma bröst har man också men det är knappt nämnvärt. Så det var väl allt som känns just nu, inga konstigheter.
Inte det minsta godissugen än vilket jag bara älskar! är snarare tvärtom ganska så osugen på godis just nu.

Nu ska jag återgå till myspyset i soffan framför tv-spelet.
Ha det gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar