fredag 29 oktober 2010

Äntligen beställd!

Snaart får jag min fina nya bärbara dator :D Beställde den idag så någon gång nästa vecka kommer den. Är sjukt taggad, det kommer bli såå roligt!
Imorgon så blir det en tur med mamsen till Örebro för lite shopping också, mer om det imorgon ;)

(bilden är tagen ifrån www.prisjakt.nu)

Varit iväg till Storå en sväng idag och tittat på mina föräldrars nya fina bil, en svart Kia Venga! Mycket fin.
Annars har det varit en lugn dag, natten var dock väldigt jobbig. Klockan två vaknar jag av att Thea panik skriker innifrån sitt sovrum, slår på babyövervakaren och ser hur hon sitter upp och skriker om och om igen. Tommy går in och jag följer sen efter för att se att vår stackars lilla tjej har spytt ner sig totalt :( jag blev så ledsen jag med, tyckte så synd om henne så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Förstå att sova så sött och vakna upp i mörkret och ha spyor överallt, vart man än känner är det blött och luktar fan. Stackars min älskling.
Så hon fick iaf efter lite snabbtvättning komma in och sova mellan oss i stora sängen. Det gick kanonbra och hon sov ända till klockan nio och var då pigg och glad som vanligt.

Är lite smått orolig att något sånt ska hända i natt igen, men förstår fortfarande inte varför det hände överhuvudtaget. Hoppas verkligen att det inte ska hända igen..
Nu ska jag återgå till att spela lite WoW innan det är dags att sova, känner mig sjuk så det är bäst man får sova ordentligt så att jag förhoppningsvis inte är sämre tills imorgon nu när jag längtat så efter att få åka och shoppa.
Återkommer imorgon :)
God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar