lördag 30 oktober 2010

Ujuj

Är verkligen helt slut nu. Har varit i Örebro heeela dagen och shoppat massor, har nog aldrig bränt så mycket pengar på en och samma dag ^^ har haft fantastiskt kul. Var jag och mamma som åkte in, välbehövligt kan man säga. Har verkligen längtat efter att få åka iväg såhär. Förkylningen sitter i, men är man envis så är man. Jag får vila imorgon helt enkelt ;)

Tänkte skriva mer imorgon om det jag köpt men för att nämna några saker så har jag iaf beställt en ny soffa med soffbord och matta samt en Ergobaby carrier (bärsele). En trehjuling åt Thea och kläder åt både Tommy, Thea och kommande bebis. Sen blev det lite smått och gott på IKEA :) ska försöka ta någon bild imorgon med telefonen och lägga upp iaf! Nu ska jag ta igen mig i sängen framför en film :)

God natt och sov gott!
Kram.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar