fredag 30 april 2010

Valborg

Då var det sista april ännu en gång :) Har precis kommit hem ifrån Storå, firade lite valborg där nere. Det blev grillad fläskfilé, ytterfilé och revbensspjäll med potatis gratäng och bearnaise sås. Riktigt smaskigt, så nu sitter vi helt proppmätta hemma i soffan och har precis lagt Thea. Vad ska man nu hitta på? ååh jag vet, leka med min nya fina Iphone såklart!! Fick hem den igår, den är så otroligt bra! Helt sjukt vilken grej, känns som jag aldrig mer vill ha någon annan sorts mobiltelefon nu. Nu har man nog hitta mobiltelefonernas konung ;)
Den kan allt, lööv it!
Min andra mobil sålde jag idag till Liz, gillade den också men jag köpte den ju i princip enbart för kameran och nu när jag köpt en nikon kamera så känns inte kameran i mobilen så speciellt viktigt längre, dock så går ju inte iphone kameran av för hackor heller. Visst det är bara 3MP vilket i många ögon anses som skit i dagens läge, men man ska inte bara stirra sig blind på pixlarna ;) Sitter en väldigt bra kamera i den, synd att det fattas en blixt men i dagsljus så tar den kanonfina bilder så jag är helnöjd :)
Köpte den ifrån Halebops hemsida, tyckte dom hade rätt bra priser på dom faktiskt. Jag betalade 700 (nånting) när jag hämtade ut telefonen sen är det inga engångsagifter alls. Betalar 309:- i månaden i 18 månader, och i de priset ingår Halebop Hallå samt et mobilsurf abonnemang.
Sen har jag även köpt hem ett Victoria Frances skin till iphonen, lite nördig lär man få vara ^^ men ja gillar stilen. Ser snyggt ut :) Dock blidde det 3 st små "bubblor" eller flikar eller vad man ska kalla det så det var lite småsvårt att få dit den så att den satt helt klockrent. Men den får sitta som den sitter nu, vet man inget så tänker man nog inte på det :) och 39:- var den helt klart värd.

Tommy har lånad hem Terminator Salvation till playstation 3 så vi ska till och spela det nu verkar det som :)
I förrgår kollade vi på Avatar, gud vilken rulle. Full hd hemma på 47 tummarn. Bilden var grym alltså, vilken skärpa! Aldrig sett något liknande. Sen är filmen den bästa jag sett skulle ja tro, 3e gången jag ser den och jag får lika mycket gåshud alla gånger ^^
Nu ska vi spela lite och leka lite med fonen.
Trevlig Valborg på er!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar