tisdag 15 juni 2010

Nerbäddad

Då har man bäddat ner sig ännu en gång. Ska snart bläddra runt
lite på tv'n och se om det går nä spännande :)

Idag har jag varit iväg till Ludvika en sväng med min lilla älskling
och Britt-Marie, var tvungen att köpa strumpor åt Thea då det
började krisa lite här hemma. Hon har ju växt ur allt! Helt
plötsligt händer det, det går så fort. Åt lite dagens på thai
också sen köpte jag inget mer alls. Åkte i princip hem efter det.
Sen har jag fått hem ett nytt spel idag som jag provat lite nu under
kvällen: Heavy Rain heter det, verkligen thriller spel. Mycket
spännande är det iaf, det var svårt att sluta när Tommy skulle
börja jobba. Sen var det en liten rolig detalj också med spelet och
det var att dom hade skickat med ett litet ark som man själv under
instruktioner fick vika ihop till en origami, som tidsfördriv medans
man installerade spelet :D skithäftigt. Spelet handlar iaf tydligen om
en seriemördare som placerar ut sk origami på sina offer. Så man
får spela igenom 4(?) olika karaktärer i storyn så blir det hela som
en långfilm. Vet inte så mycket än då jag inte hann spela så
mycket idag så ja återkommer senare om det är något som behöver
ändras/tilläggas i de ja sagt :)

Hörde idag på radion att det inte skulle hinna komma några Svenska
jordgubbar till midsommar, synd! Det hade man ju faktiskt hoppats på :
( har dock testat lite olika jordubbar nu, bland annat från marieberg
köpcentrum, dom utanför ICA här på byn och sen från dom som
säljer utanför matmagasinet i Ludvika och hittills så är dom
sistnämnda bäst. Otroligt söta och saftiga, helt klart värda att
bjuda på med stolthet på midsommarbordet :) svårt att sluts äta dom
faktiskt, väldigt goda! Andraplats blir dom polska som dom säljer på
byn, saftiga och dugliga :) de vid marieberg var dock väldigt osaftiga
och syrliga så dom rekommenderar jag inte.

Nu har ja babblat på igen om i princip ingenting. Med magen är det
bra iaf, vad jag vet.. Börjar få lite ryggont redan nu och är lite
oroad över att det ska vara foglossning som börjar spöka redan nu,
sist började det också jäävligt tidigt så man vet aldrig. Hoppas
verkligen inte dock :( hoppas det bara är nå tillfälligt.

Nu ska ja kolla lite tv sen sova.
God natt och sov gott!
Kram.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar