torsdag 17 juni 2010

Underbara säng

Nerbäddad som vanligt ;) natten till fredag och inte vilken natt eller
fredag som helst utan det är Tommys sista skift så när jag vaknar
upp imorgon så har min älskling semester, hur underbart är inte de??
Loving it!

Kollar på nyaste avsnittet med "Kniven mot Strupen" på Viasat
OnDemand just nu, pausat lite medans ja skriver detta bara :)
Har varit iväg och lämnat blodprover och grejer idag hos barnmorskan.
Blodtrycket låg på 105/60 så det var ju lågt och bra :) puls på
60. Urinprov var bra och blodsockret var aningen lågt men jag hade ju
inte ätit på ett tag så det var inte så konstigt. Så allting såg
iaf bra ut, ska tillbaka dit sen igen efter rutin ultraljudet som sker
någonstans mellan v16-v20 så det dröjer ett tag nu innan jag ska
tillbaka.
Haft lite problem några ggr den här veckan med magknip på
kvällarna, vaknat upp och haft riktiga hugg och fått sprungit till
toan.. Inte så mysigt :( hoppas det ger med sig, hade inte magont en
enda gång med Thea så det här var nå nytt. Gillart inte..

Nu ska ja fortsätta kolla på kniven mot strupen och sen
förhoppningsvis, om magen tillåter, sova.
God natt och sov gott!
Kram.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar