lördag 12 juni 2010

Piano

Sitter nu och slappar i soffan framför Super Mario Galaxy och ätit
mig fetmätt på godis, urk. Blev en ny skötbädd åt Thea med pingu
på, sen lite småsaker mest. Fanns inte den färgen vi skulle ha så
vi väntar tills dom får in den här på byn istället. Kvällen
kommer iaf fortsätta med tv spel och soffläge.
Graviditeten gör mig fruktansvärt trött, den skiljer sig en del
från förra iaf. Sist hade jag ju "mens" värk i flera dagar/veckor,
var aströg i magen, ömma bröst som tusan, kände mig uppblåst,
halsbränna från helvetet och sen foglossning. Säkert nå mer som ja
glömt, just nu har jag iaf bara varit trött som fan.. Haft en
blödning och halsbränna en kväll samt känt mig uppblåst. Annars
ingenting så hittills är det lugnare, peppar peppar. Foglossningen
kommer ju inte förns senare så vi får väl se vad som händer med
det. Imorgon går vi iaf inni v9 :)

Nu ska ja fortsätta med mitt soffläge och bara njuuuuta!
God natt och sov gott.
Kram!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar