söndag 4 december 2011

Äntligen..

Har första snön kommit, även om den smälte bort rätt så fort så gav den en urmysig julkänsla för stunden. Tog oss en liten promenad ner till ICA med Loke medans det snöade, han sa inte ett knyst så han tyckte nog det var rätt så spännande iaf :)
Thea är hos farmor och sover över idag, de har bakat pepparkakor och varit ute i snön. Roligt att hon får komma dit och pyssla lite. Blir lätt uttråkad över att vara hemma jämt och ständigt. Vi skulle vilja leka och pyssla mer med henne men vi hinner inte riktigt med det just nu tyvärr. Ska jag försöka baka lite lussebullar till lucia tänkte jag. Blev sjuk natten till igår så under gårdagen hade jag feber och kände mig väldigt krasslig, idag är det lite bättre om än inte helt bra så jag hoppas det fortsätter i den riktningen iaf. Klockan är mycket nu, spelat Minecraft nu under kvällen samt tampats med en ilsken liten kille som inte riktigt ville komma till ro i vanlig ordning. Tiden går så sjukt fort när man spelar, det är nästan skrämmande.. Imorgon är det andra advent också, dagarna går fort dom med. Bäst jag rundar av här och försöker sova lite, känner att jag börjar få mjölksyra i armarna/händerna av att ligga och hålla i telefonen så jag orkar inte skriva så mycket mer.
God natt på er därute.
Kram

1 kommentar:

  1. Fint foto. Och visst blev det lite mysig julstämning här igår.

    Det var roligt att få ha Thea här och baka lite pepparkakor.

    Idag har vi plockat fram lite tomtar Thea och jag.

    Kram/Farmor

    SvaraRadera