torsdag 22 december 2011

Nästa..

Så var det Lokes tur att spy, jag bryter ihop snart. Varför kan inte mina ungar få vara i fred?
Det var väl den julen det, hur ska de hinna bli friska tills på lördag?
Jag är så sjukt orolig och stressad nu så jag vet ute vart jag ska ta vägen. Rädd för att någon av dem ska råka ut för vätskebrist, mest Loke då han är så liten ännu. Han vägrade dricka nu efter att han spytt, tvingade ändå i honom lite lite vatten. Han spydde inte så jättemycket så jag hoppas att det inte påverkar honom.

Julafton alltså, kanske ska döpa om det till kräkafton hädanefter? För vår del verkar det inte bättre. Man får väl försöka intala sig att det ändå bara är en "dag" och att ungarna kan få fira sin jul den dagen då de är friska och SEB om det är den 24e december eller inte gör detsamma. Huvudsaken de mår bra.

Jag hatar magsjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar