måndag 19 december 2011

Söndagsmys

Fick upp Förstoringen på våra gullungar på väggen igår. Är så nöjd! Bilden blev sjukt fin så det känns som att man skulle vilja ha minst tio kopior på den i reserv ;)
Man har iaf ett år på sig att skicka efter bilderna från den serien så jag behöver inte stressa något än så länge. Finns mycket fint att beställa iaf, muggar, pussel, t-shirts osv osv. Så det blir nog nån mer beställning iaf särskilt eftersom syskonbilden blev så himla bra på dem.

Till kvällen hade vi det lite julmysigt med alla fyra ljusen tända samt änglaspelet i full gång, köpte det på cervera igår för 99:- :) det ger sån julkänsla tycker jag, väcker minnen från när man var barn och mamma plockade fram änglaspelet till julen och tända tidigt vid frukost eller på kvällarna.

Sen har Tommy "klarat" WoW nu också ;) eller iaf sista bossen för den aktuella expansionen. Var riktigt häftigt faktiskt, så jag slängde iaf med en bild på när han står och blickar ut mot sista bossen som landad/kraschat i mitten av strömmen i väntan på de sista två faserna av fighten ;) mycket intressant.

Nu ska jag varva ner och försöka sova, imorgon ska Tommy gå eftermiddag :( två skift sen är han ledig förvisso men bara ett skift är fruktansvärt nog. Jag hatar det, rakt av. Så jag får väl bita ihop och invänta ledigheten. Som tur är har jag nära och kära som kommer och hjälper mig när det behövs, ovärderligt <3

God natt på er.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar