söndag 11 december 2011

Julpyssel

Idag har vi pysslat och donat. Har bland annat gjort småtomtar med Thea och Andreas+barn var också här och pysslade. Ungarna var helt sjövilda men tyckte att det var riktigt roligt att göra tomtar :)
Senare under kvällen så har jag även samlat lite mer vuxenpoäng och kokat och griljerat en egen skinka som blev heelt fantastiskt god. Det är så roligt att julpyssla tycker jag, särskilt sen jag fått barn för man vet ju själv hur magisk julen ändå är för barnen och jag försöker göra allt jag kan för att julen ska bli så magisk och fantastisk som möjligt för mina små gullungar.

Tidigare under dagen har vi även hunnit med en visit hos mormor och morfar, så Thea fick smaka lite lussebullar som mormor precis hade bakat. Trevligt trevligt.
Har även följt med på en snabbtur till "Värket" med Punch så han kunde visa lite hur det ser ut där osv. Kan säga iaf att det känns inte riktigt som att man fortfarande är kvar i Kopparberg längre när man kommer in där ;) väldigt fräscht, nytt och stilrent. Är bra sugen nu på att låta Punch värva mig men vi får se vad som händer. Lär diskutera det lite med min fina karl också för det kostar ju ändå en hel del då man måste skriva upp sig på ett helt år. Men kul vore det! Mest orolig för att det ska bli som det brukar bli när jag ska sätta igång med något, halvfärdigt. Jag har jättesvårt att skapa nya rutiner och hålla fast vid dem så man vill ju inte direkt betala massa pengar i månaden under ett helt år och sen bara gå dit några fåtal gånger. Men men, vi får se som sagt.
Nu är det nog dags att bädda ner sig, god natt på er!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar