tisdag 20 april 2010

Nya tillskottet :)

Har uppdaterat bilddagboken med lite nya bilder nu :) Passar även på att slänga in en bild här på
lilla majsormen också :)
Var iväg till Örebro idag med Tim, Torbjörn och Lars och inhandlade denna fina orm. Sen gled vi runt en stund på staden och åt på Pizza Planet innan vi styrde hemåt igen. På morgonkvisten idag tog Tommy och jag en promenad till och från Britt-Marie, vädret var helt underbart :) Älskar att det börjar bli lite vårlikt ute nu, äntligen!
Så förutom Örebroresan idag så har vi inte gjort nå speciellt, byggde klart utemöblerna så nu står dom färdiga på plats ute på altanen :) Det blev KANON!
Just nu sitter vi nere i källaren, Tommy och Mats spelar och jag har lagt över alla bilder som jag tagit nu dom senaste dagarna. Ska gå och lägga mig om en stund tänkte jag. Börjar bli såå trött nu. Har iaf sovmorgon hela denna vecka :) När Tommy går eftermiddag så tar han Thea varje morgon då jag får ta henne alla andra veckor. Så det har äntligen kommit en liten fördel när han går eftermiddag ^^ Det är dock fruktansvärt tråkigt om dagarna när han jobbar men alltid skönt att få sova ut lite :)

Nu ska jag sussa iaf. God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar