söndag 11 april 2010

Våååår!!!

Oj oj oj säger jag bara, VILKEN dag!! Helt underbar. Har varit ute och promenerat 2 ggr idag med Thea, sen har vi grillat en massa. Mats, Lars, Punch, Torbjörn, Moa, Andreas & Junie var med på grillandet. Det var såå trevligt och såå gott. Äntligen börjar våren träda fram och det vita möglet börjar försvinna.
Så idag har varit en perfekt dag, njutit och bara tagit det lugnt heela dagen. Ändå känner jag mig helt trött och slut nu på kvällen. Nästan som om jag höll på att bli sjuk *hoppas inte!*
Tommy har precis gått på nattskiftet för den här veckan nu. Mats är här just nu och spelar så jag har sällskap iaf, vilket är bra! För jag är såå mörkrädd så jag vill gärna ha någon hos mig när han går natt sådär, så det är ju strålande att Mats har sin dator här och ska gå eftermiddag denna vecka :)
Thea var lite jobbig i natt, eller jobbig. Jag vet inte vad det var med henne, hon sov otroligt oroligt och vaknade till och från hela natten och grät. Vid fem tiden på morgonen så gick Tommy ner en stund med henne för då ville hon helt enkelt inte somna om, verkar som hon lugnade sig lite då. Hon fick sig en liten yoghurt och sen efter en stund gick dom upp och lade sig igen och hon lyckades somna om. Vi gav henne även en liten skvätt alvedon ifall det var tanden som gjorde ont. Man vet ju själv hur jävla ont man kunde ha när visdomständerna skulle upp, så stackars henne som har runt 27 tänder kvar att få plus den som är påväg upp nudå.

Helgen har iaf varit lugn, vi har kollat lite på anime serier och ätit pizza samt spelat lite WoW. Helgerna går så fort tycker jag :( är sugen på att jobba också, ska ta och ringa till Bryggeriet här nån dag tänkte jag och höra om det blivit någon lucka i sommarjobbsplatserna. Ringde ju dit för några veckor sen men har som vanligt inte hört ett ord ifrån dom. Så ja lär väl tjat lite på dom ;)
I September ska tydligen ALLA som är fast anställda på bryggeriet bli bjudna till Marbella/Spanien också, från onsdag till söndag tror jag det var. Så då kommer Tommy åka bort fleera dagar... Vet inte hur jag ska klara mig då. Har aldrig varit ifrån honom under så lång tid ända sen vi blev tillsammans tror jag, eller iaf ända sen vi flyttade ihop vilket var typ 9 år sen. Så det kommer bli tufft. Får nästan ha någon här som sover över eller att jag åker någonstans då tror jag, för aldrig att jag vill sitta ensam så länge :(

Nu ska jag vara lite social med Mats här, tråkigt för honom om jag bara sitter här och skriver ^^ Men nu har jag iaf uppdaterat lite om vad som hänt, har inte hänt så jättemycket förvisso men ändå ;) Jag är så dålig på att uppdatera med inlägg, men jag försöker så gott jag kan. Mitt minne är nog bland de sämsta. Tänker jämt att "ikväll ska jag skriva ett inlägg" sen glömmer jag bort det helt..
Aja.. God natt mer er och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar