torsdag 1 april 2010

Min bilddagbok!

Nu har jag skapat en bilddagbok där jag ska lägga upp alla bilder som jag knäpper med kameran. Lättare att lägga upp massvis med bilder åt gången än vad det är på blogger, samt lättare att lägga upp bilder direkt från mobilen. Kommer självklart lägga upp bilder här också men inte lika många åt gången ^^ Idag har vi varit ute och gått en promenad med vagnen, hälsade på Jimmy och Sofie som var i full gång med att flytta till en ny lägenhet. Sen var vi och plockade lite björkris som jag nu satt i fjädrar i och grejat lite. Blev riktigt fint :) Annars har det varit ganska lugnt idag, har provat på "onlinepizza.se" som dom börjat med här på byn, synd bara att just den pizzerian som har de inte gör speciellt bra mat. Små pizzor som var brända och den halvinbakade kebabbåten var inte alls halvinbakad utan hade bara lite tjockare kanter -.- Sen tog det mer än 1 timma för maten att komma, lite konstigt då det tar max 15 minuter när man annars ringer och beställer.. Men man är ju tvungen att prova alla nymodigheter. Så nu har vi gjort det för första och sista gången, iaf från det där stället. Under kvällen har jag och Tommy varit ensamma en stund, dom flesta drog till bångbro folkets hus och skulle se Sven Zetterberg men det blir så krångligt med Thea så vi sket i det. Fast vi ringde hit Mats alldeles nyss så nu ska vi snart igång och spela lite WoW :)

Här är länken till min bilddagbok förresten:
Ulrika85

Sen har jag småstädat lite nu under kvällen, det är sååå mycket dynga överallt så jag hann bara med vardagsrummet i princip. Får väl ta resten någon annan dag. På lördag ska vi ha stor påskmiddag med alla vänner hemma hos oss! Det ska bli SÅ roligt! :D Sen på söndag så blir det ännu en påskmiddag hemma hos mamma och pappa, även det ska bli riktigt kul. Det var så himla längesen jag var ner dit nu, dom håller på att renovera deras badrum så det ska bli riktigt spännande att se det färdiga resultatet sen :)

Nu ska jag umgås lite med grabbarna i spelet ;) Trevlig helg och framförallt GLAD PÅSK!!
Kram.

1 kommentar:

  1. Jättefint Påskris och det är roligt att få titta in i din bild dagbok.

    Kram/BM

    SvaraRadera