måndag 5 april 2010

Trööööttt!!!

Skriver ett snabbt inlägg för det var några dagar sen nu. Det har varit vilt påskfirande till höger och vänster. Den här helgen har verkligen varit kanonrolig :)

Fy vad trött jag är, känner mig som en zombie :( Min tur att gå upp med Thea idag ja.. Jag hatar mig själv varje sån här morgon för att jag inte lade mig tidigare på kvällen, fast å andra sidan så hade jag säkert inte kunnat sova vid den tiden heller. Ikväll vill jag gå och lägga mig tidigare, men vi får väl se hur det blir med den saken. Idag ska lanet vara över, men vi får väl se vad killarna säger. Det blir nog en lugn dag i vilket fall som helst. Förhoppningsvis så får jag sova en stund sen när Tommy vaknar, det vore inte dumt!
Thea kryper runt nu som en vilde runt vardagsbordet, så här finns ingen tid över att vila :(
Ska ta och fixa frukost åt henne nu innan hon sprängs. Hon är mer eller mindre som en tickande bomb just nu ;)
Jag återkommer senare.
Tjosan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar